Bestellen, verzenden en retourneren

Bestelprocedure

Bestellen
U kunt uw bestelling plaatsen door in onze webshop een keuze te maken voor een product. U klikt op de button Bestellen onder dit artikel. Dit artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd. Als u klaar bent, dan gaat u naar de winkelwagen toe (rechtsboven in beeld).

Als u uw bestelling compleet heeft, dan klikt u op Afrekenen. Indien u zich niet wilt registreren is dit een eventuele optie maar indien u vaker wilt bestellen doorloopt u de volgende stappen:

Registreren (stap 1):
Als u een nieuwe klant bent moet u zich eerst aanmelden. Bestaande klanten kunnen inloggen en dan verschijnt automatisch de reeds eerder ingevulde gegevens.U krijgt via uw email adres een inlogcode.

Uw gegevens (stap 2):
Hier moet u alle gegevens invullen, zodat wij uw order kunnen afhandelen. Deze kunt u natuurlijk altijd nog aanpassen als er wijzigingen mochten zijn. U hoeft dan alleen maar opnieuw in te loggen.

Betalingswijze kiezen (stap 3):
Hier kunt u uw betalingswijze kiezen.

Besteloverzicht + Bevestigen (stap 4):
U krijgt een compleet overzicht van uw bestelling en de door u ingevulde gegevens. Deze kunt u nog eens rustig controleren en evt. kunt u deze nog aanpassen. Als u vervolgens op de button afrekenen drukt, dan wordt uw bestelling in ons systeem opgenomen en wordt u doorgestuurd naar uw betalingswijze keuze. U krijgt altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice: info@artbol.nl

Betalen

iDeal en Creditcard
Bij ons kunt u betalen middels iDeal en Creditcard. Wanneer u hiervoor kiest, wordt u direct doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van uw bank. Wij ontvangen uw betaling dan direct.

Overboeking
U kunt er ook voor kiezen het bedrag over te schrijven op onze rekening. U ontvangt van ons een e-mail met de rekeninggegevens. Zodra we het geld ontvangen hebben op onze rekening, wordt uw bestelling verstuurd.

Onder rembours verzenden
Wanneer u de zending onder rembours wilt laten verzenden, betekent dit dat u achteraf betaalt.

Verzending
De verzendkosten worden aangegeven bij uw bestelling, voordat u gaat betalen. Onze levertijd bedraagt 2 weken.

De verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,95 (incl.BTW) per bestelling.
Voor inlijstingen berekenen wij een extra toeslag, deze bedraagt € 7,95 (incl.BTW)

De verzendkosten voor België bedragen € 6,95 (incl.BTW) per bestelling.
Voor inlijstingen berekenen wij een extra toeslag, deze bedraagt € 8,95 (incl.BTW)

De verzendkosten voor Duitsland bedragen € 7,95 (incl.BTW) per bestelling.
Voor inlijstingen berekenen wij een extra toeslag, deze bedraagt € 8,95 (incl.BTW)

Retournering
U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen aan ons te retourneren. Voor retournering hebben wij een retourformulier, deze kunt u hier invullen: retourformulier of mailen naar info@artbol.nl
Uitzondering op deze regel zijn producten, speciaal op maat gemaakt en door u samengesteld, zoals: op maat inlijsting. Meer informatie hierover vindt u in onze algemene voorwaarden.
U ontvangt van ons een bevestiging van het ontvangst. De kosten voor terugzending zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst van uw teruggestuurde product, controleren wij de staat van het product. De retourbetaling (product en verzendkosten) zal binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort worden op uw rekening.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door vragen wij vriendelijk afdeling te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt u op de contactpagina.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Artbol.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Meld je aan voor onze nieuwsbrief